Fjällräven Polar


Röstningen till Fjällräven Polar är i full gång! Över 578 bidrag har kommit in och intresset är stort. Detta kommer bli ett härligt äventyr och jag hoppas att jag med er hjälp kan komma med!

http://www.fjallraven.se/friluftsliv/polar/tavling/tavlingsbidrag/bidrag/?uid=246

Klicka på länken och rösta på mig! Follow the link and vote for me!

Placering i Sverige: 47, Placering totalt: 228, Antal röster: 28 st.

Är det sant! Var min första tanke när jag såg att Fjällräven Polar skulle återuppstå. För många år sedan så var ju detta ett tävlingsevent och från det första racet till det sista så sökte jag till tävlingen. Det var ju inte så många platser så chansen var väl tyvärr liten att komma med och så är det kanske denna gång också. Men trägen vinner brukar man ju säga och denna gång så hoppas jag återigen att få vara med om denna ENORMA upplevelse! Jag har aldrig kört hundspann förut men ändå är det något som jag alltid velat göra. Hundarna, snön, norrskenet….. Vildmarksromantik! Pick me! Pick me! Pick me!

Och kolla in hur det såg ut då det begav sig 2003:

Om Pelle

http://www.trailloparen.se
Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Kommentera

