Fällkniven F1 Survival

Justin Telford från NaturalBushcraft kollar in Fällkniven F1 Survival och talar om vad han tycker om denna slitvarg.

Mina egna erfarenheter är att det är en mycket bra kniv. Hållbar och otroligt välbalanserad. En mycket skön kniv att hantera helt enkelt!

Mycket mer spännande hittar ni på: http://www.NaturalBushcraft.co.uk

Om Pelle

http://www.trailloparen.se
Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Fällkniven F1 Survival

  1. Nicklas skriver:

    Jag tycker ju att det är lite tråkigt att ni marknadsför F1 som en ”Survival”-kniv. Visst är den utvecklad för just det ändamålet, men det ser illa ut. Folk kan tro att den är lika dålig som andra ”survival”-knivar som Bear Grylls leksaker eller annat jox med krokar, sågtänder, kompass i handtaget osv. som vilken ”Rambokniv” som helst. Jag köper inte en F1 för att den funkar till ”survival”. Jag vill ha en bra kniv att ha med mig i skogen, inte för att leka Rambo.

Kommentera

