Fjällräven Numbers

Till helgen drar jag till Kebnekaise med äventyraren Johan Ernst Nilsson, det blir ett spännande miniäventyr!

Och jag passar givetvis på att ta med mig några plagg ur Fjällrävens kommande Numbers-serie för att testa och försöka att nöta på de. Kommer bli mycket intressant! Jag har tidigare sett och klämt på en jacka och en byxa ur serien och det verkar mycket lovande. I väntan på min test så kan Ni kolla in Fjällrävens film. Alltid lika inspirerande!

Om Pelle

http://www.trailloparen.se
Det här inlägget postades i Okategoriserade och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Fjällräven Numbers

  1. Ser fram emot att höra vad du tycker om numbers

Kommentera

